Saya Adalah Saya!!!

Saya Adalah Saya!!!

Saturday 24 November 2012

AKU KAKI WAYANG!!!

As salam semua!!

Nice day for today cuz dpt kuar tgok twilight breaking down part two.. ^_^
Setelah sekian lama tak jumpa aie sya n epul, bersua juga kitaorg arini.. hehe


Cadangan sok?? ermmm nak gi jogging keliling UTHM.. tempat aku study.. Actually, aku tak da kasut sukan, pakai sandle pon boleh lah kan. asalkan pakai kasut.. HAHAHA..


And untuk hari ni juga adalah sejarah buat aku sebab kuar g mall tanpa shopping apa2 kecuali komik doraemon.. Aiyoyooo, cam benda bese je kan bagi korang, tapi bagi aku benda tu luar biasa ooo... HEHE..


Apa2 pon, wayang ni memang bezzz.. Siyez tak rugi tgok.. Kepada yg blom lagi tgok, cepat2 lah tgok... Anak Bella n Edward tersangat lah comey..
- psshhhh.. minggu depan kuar lagi, kali ni nak tgok lagenda budak setan 2 pulak.. Maya Karin n Farid Kamil :)






No comments:

Post a Comment