Saya Adalah Saya!!!

Saya Adalah Saya!!!

Saturday 5 November 2011

RiaNG RiA AiDiL AdHa + RaYyaN MiKHaiL

Assalamualaikum di dahulukan...
Seperti tajukku diatas, hari ini adalah ari raya haji.. Memang epy tp sayangnya ujan mencurah2.. Herm, terasa suram pulakkan.. hihi.. Actually esok umah aku akan adakan majlis akikah untuk anak saudara pertamaku/ cucu pertama mak abah..hihi...


haa nilah Rayyan Mikhail.. cute kan,.. Time ni baru bape minggu tp dh buka mata..


 

Amacam, comey tak?? hihi
Banyakkan muke dia mewarisi paras abang sulung aku, mata dia ikut kak ipar aku.. Peace Rayyan!!!


Sambung cite tentang dia, sebenarnya sedar tak sedar dah sebulan lebih umur Rayyan ni.. Cepat masa berlalu kan.. Mak abah aku hampir setiap minggu ulang alik ke kl sebab si kecil ni.. hihi..


Aicheh cheh ni time dia tido.. Haa takat nilah jelah cite aku.. Muachhh Rayyan Mikhail!!!

No comments:

Post a Comment