Saya Adalah Saya!!!

Saya Adalah Saya!!!

Monday 5 December 2011

update blog jap!!!!

horey!!! smalam bufday kwan aku... Iqmal... aiesya blanja kitaorg.... Yg ikut aku,epul n iqmal lah.. bufday boy an... But ckap awl2 mmg tak de pic utk kali ni... kitaorg semua cm malu2 je nak amik pic...
Untunglah iqmal dapat makan McD dua kali dlm 1 ari yg same... Semua org belanja..kiki... OK, arini aku jalani kuliah cam bese2 je... but have fun!!!... yelah kawan semua otak giler2 cam aku. hahahaha....

   Tapi utk semester ke2 ni, aku tak sure sama ade aku leh dapat anugerah dekan or not... bcoz..semua sbjek killer ah... sbjek paling tak ske technical communication.. Aduh.... Bukan nak kutuk tapi dah mmg aku sndri yg teruk, english broken kot...hohoho...

   23 ari bulan ni aku akn balik perak, back to Perak Darul Ridzuan, tgok umah, mak abah, bilik aku, anak saudara aku yg cute tu, n nak get ready for test 1... Amboi, masak benor ni dah lame tak amik test, rase berdebornyer...

Apa2 pun, gabantte for me!!! Hiak!!!!!! BERJUANG SELAGI TERMAMPU!!!!

No comments:

Post a Comment